Terug naar het overzicht
04 juni 2022
Top 4 Microsoft 365-tools die officiële prioriteiten beheren
De nieuwste technologische innovatie introduceert geavanceerde tools die bedrijfsprocessen efficiënt stroomlijnen. Wil je profiteren van het prioriteren van taken via Microsoft 365-tools? Bent u op zoek naar de juiste applicaties die overheidsfunctionarissen helpen bij het beheren van taken?
Verschillende Microsoft 365-tools kunnen bedrijven en overheidsfunctionarissen helpen verschillende taken te beheren en prioriteiten te stellen voor een betere werkkwaliteit. Microsoft Teams is bijvoorbeeld een van de nieuwste M365-tools die wordt gebruikt om te communiceren en samen te werken aan taken. De functionarissen kunnen het ook gebruiken voor realtime communicatie, chatten, videovergaderingen, het delen van bestanden, het bespreken van innovatieve zakelijke ideeën tussen teamleden en meer.
Huidig scenario van overheidsfunctionarissen geven prioriteit aan hun kritieke taken
Denk aan een situatie waarin overheidsfunctionarissen traditionele methoden en hulpmiddelen gebruikten om hun cruciale taken te stroomlijnen. Bovendien gebruikten ze op papier gebaseerde methoden en hulpmiddelen om de essentiële processen op de fysieke papieren documenten op te slaan en vast te leggen. Dus het zoeken naar het vereiste bestand of de informatie voor het voltooien van specifieke taken wordt moeilijk omdat ze een enorme stapel fysieke documenten doorzoeken. Op deze manier is het hele proces voor het ophalen van documenten tijdrovend en vermindert de efficiëntie van het bedrijf.
Overheidsfunctionarissen kunnen eenvoudig bestanden openen, opslaan en delen vanaf cloudopslagplatforms zoals Microsoft OneDrive. Bovendien kunnen ze eenvoudig videovergaderingen en groepschats plannen, plannen en organiseren, vertrouwelijke bestanden delen en schermen opnemen via Microsoft-samenwerkingsteamfuncties. Met geavanceerde technologieontwikkeling zoals Microsoft 365-toepassingssuites, worden al deze bedrijfsprocessen eenvoudig te beheren en te prioriteren.
Andere tools uit de Microsoft 365-suite fungeren als de perfecte selectie voor overheidsfunctionarissen om meerdere taken te stroomlijnen, beheren en prioriteren met een hogere efficiëntie en productiviteit.
Wat zijn de perfecte Microsoft 365-tools voor het beheren van werkprioriteiten?
Perfecte Microsoft 365-tools voor taakprioriteitbeheer
Microsoft To Do
Microsoft Power Automate
Microsoft Planner
Microsoft MyAnalytics
Microsoft To-Do verbetert de taakprioriteit en stroomlijnt processen
Er zijn tal van taken en bedrijfsprocessen die overheidsfunctionarissen willen beheren, prioriteren, plannen en plannen. Om een gestroomlijnd bedrijfsproces te realiseren, kunnen ze Microsoft To Do gebruiken, waarmee ze meerdere taken kunnen organiseren.
Het fungeert echter ook als een digitale planner om overheidsfunctionarissen te helpen bij het beheren en prioriteren van verschillende zakelijke taken. Deze tool bevat bijvoorbeeld vooraf gedefinieerde takenlijsten van tal van processen en integreert gecentraliseerde taken uit verschillende Microsoft 365-applicaties. Het ontvangt of integreert bijvoorbeeld verschillende zakelijke taken van andere Microsoft 365-applicaties zoals Exchange, Outlook, Planner, enz.
Bovendien is het primaire doel van deze Microsoft To Do-tool om overheidsfunctionarissen te helpen hun focus op prioritaire taken te vergroten. Tijdens het gebruik van deze geavanceerde tool hebben ze toegang tot alle cruciale e-mails die zijn gemarkeerd als gemarkeerd en meerdere plannertaken op een centrale plaats in vooraf gedefinieerde tabbladen.
Overheidsfunctionarissen zullen alle lopende takenlijsten visualiseren op één centrale plek, het tabblad Taken. Bovendien wordt het voor hen gemakkelijk om taken te beheren en de status van lopende taken te volgen.
In specifieke situaties zullen overheidsfunctionarissen plannen om bedrijfsprocessen effectief af te ronden. Voor een efficiënte taakplanning en het opslaan van essentiële zakelijke ideeën en beslissingen, kunnen ze de Microsoft To Do-tool gebruiken om hun innovatieve ideeën te noteren, waarbij prioriteit wordt gegeven aan kritieke taken en discussieonderwerpen.
Microsoft Power Automate transformeert complexe processen in eenvoudige
Meerdere bedrijven en overheidsinstanties voeren verschillende taken uit, inclusief repetitieve taken die binnen bepaalde tijdsintervallen worden voltooid. Bijvoorbeeld de taken zoals het dagelijks opnemen van de aanwezigheid van werknemers, het routinematige afrekenproces, het verifiëren van de documenten voordat ze worden ingediend, enz.
Daarom biedt Microsoft Power Automate geavanceerde tools waarmee overheidsfunctionarissen deze repetitieve taken kunnen automatiseren. Deze tool zal echter worden geïntegreerd in verschillende Office 365-platforms via een speciaal proces dat workflows wordt genoemd.
Microsoft Power Automate transformeert deze repetitieve taken in automatisering en helpt ambtenaren om vooraf gedefinieerde workflowsjablonen te gebruiken om aan zakelijke vereisten te voldoen. Daarom kunnen overheidsfunctionarissen met Microsoft Power Automate productieve tijd besparen en complexe, uitdagende taken eenvoudig en snel uitvoeren.
Microsoft Planner verbetert het taaktoewijzingsproces
Overheidsfunctionarissen hebben een speciale tool nodig waarmee ze intuïtieve plannen kunnen maken om meerdere categorie ën taken uit te voeren. Om dit probleem met de taakplanning van functionarissen op te lossen, helpt Microsoft Planner leiders en overheidsfunctionarissen bij het maken van verschillende soorten taken die buckets worden genoemd.
Daarnaast kunnen de ambtenaren meerdere taken of bedrijfsprocessen toewijzen aan verschillende medewerkers op meerdere afdelingen. Daarom is het nuttig voor leiders en overheidsfunctionarissen om essentiële zakelijke taken of processen te volgen en toe te wijzen aan andere werknemers.
Microsoft Planner biedt ook waarschuwingen en meldingen bij het toewijzen van taken en vervaldatums om die bedrijfsprocessen te voltooien. Bovendien helpt deze geavanceerde tool bij het ontwikkelen van services zoals het Microsoft-samenwerkingsteam.
Voor dit doel kunt u overwegen taken toe te wijzen aan elk lid dat Microsoft Teams gebruikt voor samenwerking en samenwerken voor uitstekende resultaten. In deze situatie kunnen functionarissen van overheidsinstanties Planner gebruiken om individuele taakbuckets te maken, deze toe te wijzen aan een groot aantal werknemers en deze te volgen voor betere prestaties.
Microsoft MyAnalytics verhoogt de focus en efficiëntie van werknemers
Elk bedrijf of overheidsinstantie heeft een specifieke vereiste om de individuele taken die dagelijks worden uitgevoerd bij te houden om de productiviteit te verbeteren en te verhogen. Om persoonlijke activiteiten bij te houden, stelt Microsoft MyAnalytics overheidsfunctionarissen en hun werknemers daarom in staat hun dagelijkse activiteiten te volgen en te beoordelen om hun productiviteitsniveaus te controleren.
Een werknemer leidt bijvoorbeeld en neemt deel aan tal van zakelijke bijeenkomsten die hun productiviteit belemmeren bij het uitvoeren van specifieke taken. Voor dit doel zal de MyAnalytics-tool hen helpen dit proces op te lossen met een automatisch tijdboekingsproces.
Daarom zijn de standaard aanbevolen uren voor het bijwonen van de zakelijke bijeenkomsten twee uur, en de resterende tijd is om zich te concentreren op kritieke taken. Bovendien zal MyAnalytics automatisch de nodige details van bedrijfsprocessen bijwerken en ontvangen door een kalender te bekijken en tijdsblokken te reserveren voor een continue workflow.
Bovendien kan deze tool worden geïntegreerd met Microsoft Outlook en automatisch toegang krijgen tot kaarten op basis van de werkervaring van werknemers en kunnen ze reageren op basis van hun activiteiten. Op deze manier zullen overheidsfunctionarissen wekelijks een e-mail ontvangen met de nadruk op hun activiteiten die in de voorgaande week zijn voltooid.
Op deze manier biedt de Microsoft 365-toepassingssuite digitale tools aan overheidsfunctionarissen die de focus en efficiëntie van werknemers helpen vergroten bij het uitvoeren van taken met uitstekende kwaliteiten.
Verbeter taakbeheer en geef prioriteit aan officiële processen met Microsoft 365 Tools
Overheidsfunctionarissen kunnen de speciale tools van de Microsoft 365-toepassingssuites zoals Microsoft To Do, Planner, Power Automate en MyAnalytics gebruiken om bedrijfsprocessen te stroomlijnen en prioriteiten te stellen voor verschillende taken. Op deze manier helpen deze moderne tools uit de Microsoft 365-suite de productiviteit en efficiëntie van bedrijfsprocessen te verbeteren.
Het bespaart ook de productieve tijd van de overheidsfunctionarissen, die ze kunnen gebruiken voor andere zakelijke taken. Stel dat u het hele taakbeheerproces wilt verbeteren en prioriteit wilt geven aan vitale bedrijfsprocessen. In dat geval kun je uitgebreid in gesprek met Microsoft 365-consultants, die maatwerkoplossingen bieden voor een effectief taakbeheersysteem dat de efficiëntie en productiviteit van medewerkers en het hele bedrijf verhoogt.
Bron: guidegeekz
Meer weten?
Gerelateerde
blogs
Tech Updates: Microsoft 365, Azure, Cybersecurity & AI – Wekelijks in je Mailbox.