Microsoft Teams Phone System

Hoe kun je spraakopties toevoegen aan Teams?

Inhoudsopgave

Wat moet u nu doen om spraak toe te voegen aan uw Teams-implementatie, nu u Teams heeft geïmplementeerd of als een samenwerkingshulpmiddel bent gaan gebruiken, zowel voor als tijdens de wereldwijde pandemie.

De antwoorden op de bovenstaande vragen helpen u erop te wijzen wat de betere optie is als u van plan bent spraakservices aan Teams toe te voegen. Hier helpt LAN intelligence graag mee een strategie uit te stippelen en het uiterlijk van de eindoplossing te demonstreren.

Telefoonsysteem (Office 365)

Telefoonsysteem is de technologie van Microsoft voor het inschakelen van gespreksbeheer en Private Branch Exchange (PBX) -mogelijkheden in de Office 365-cloud met Microsoft Teams.

Met Phone System kunt u uw bestaande on-premises PBX-systeem vervangen door een reeks functies die worden geleverd door Microsoft 365 of Office 365 en die nauw is geïntegreerd in uw cloud-ervaring.

Om Phone System te verbinden met het Public Switched Telephone Network (PSTN), kunt u kiezen tussen Microsoft Microsoft’s belabonnement of uw eigen telefoniedrager en / of huidige telefooncentrale.

Verbinding met openbaar geschakeld telefoonnetwerk (PSTN)

Het telefoonsysteem kan op twee manieren op de PSTN worden aangesloten.

1) Belplan (Office 365)

Koop een Microsoft Calling Plan (binnenlands of binnenlands en internationaal). Microsoft Calling Plan is een all-in-the-cloud-oplossing met Microsoft als uw PSTN vervoerder.

Microsoft Teams Phone System

2) Sluit uw eigen telefoniedienst aan

Gebruik uw bestaande telefonie-infrastructuur voor on-premises PSTN-connectiviteit. Met Calling Plan is Microsoft uw PSTN-provider. Voor uw Teams-gebruikers kunt u uw lokale telefonie-infrastructuur verbinden met het telefoonsysteem door middel van directe routering.

Deel dit bericht:

Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook
Share on email

Geef een reactie