Microsoft-To-Do

Deel To-Do persoonlijke lijsten met je Microsoft-accounts

Inhoudsopgave

Wat houdt de nieuwe functie in?

Microsoft To Do ondersteunt binnenkort het delen van lijsten tussen persoonlijke en zakelijke accounts. Hierdoor kunnen gebruikers in uw organisatie gegevens bekijken, wijzigen en toevoegen aan lijsten die eigendom zijn van persoonlijke Microsoft-accounts.

Wanneer gaat het gebeuren?

Microsoft verwacht half juni te starten met de uitrol van de Targeted release en naar verwachting half juli volledig te zijn uitgerold voor alle klanten.

Hoe zal dit uw organisatie beïnvloeden?

Eenmaal beschikbaar, wordt deze functie standaard ingeschakeld en kunnen gebruikers deelnemen aan lijsten die worden gedeeld vanaf een extern persoonlijke account.

Let op: Enterprise-gebruikers kunnen hun lijsten niet delen met externe persoonlijke accounts!

Hoe kunt u zich het beste voorbereiden?

U kunt overwegen om uw training en documentatie zo nodig bij te werken.

Bekijk de Microsoft To-Do Quick Start Filmpje

Taakmanagement in Office 365 met Teams, Planner, Outlook en To Do

Deel dit bericht:

Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook
Share on email

Geef een reactie