Terug naar het overzicht

09 december 2020

Tasks per planner en ToDo in Microsoft Teams.

Er zijn een aantal plaatsen waar je taken en to-do-items in Microsoft 365 opslaat. Microsoft Teams heeft het een beetje gemakkelijker gemaakt om je items bij te houden met een functie genaamd Tasks by Planner en To Do. Hiermee worden uw taken en uw planner-taken op één plek samengevoegd, zodat u ze gemakkelijk kunt raadplegen. Dit is hoe het werkt…

Op uw navigatiebalk aan de linkerkant zou u een vermelding moeten zien voor Taken per planner en Taken. Mogelijk heette dit vóór deze wijziging Planner. Als je geen van beide ziet, klik dan op het Ellipsis-pictogram onder aan de navigatielijst om de app toe te voegen.

Zodra u het beschikbaar heeft, ziet u een lijst met al uw taken die zijn opgeslagen in het takengebied van Outlook, samen met alle taken waaraan u is toegewezen in de Planners waarvan u deel uitmaakt:

teams-tasksplanner

Dit is mijn eerste stop van de dag geworden onder het item Taken om er zeker van te zijn dat ik al mijn dagelijkse / terugkerende taken heb uitgevoerd.

Bron: oneminuteofficemagic

Meer weten?

Neem contact op

Tech Updates: Microsoft 365, Azure, Cybersecurity & AI – Wekelijks in je Mailbox.